چه کسب و کارهایی در شرایط بحرانی موفق می شوند؟
access_time1397/09/21
perm_identity
ارسال شده توسط mohammad
folder_open
ویدئوها
visibility
35.71k بازدید
گاو بنفش، ایدهای جالب در مورد متمایز بودن است. در دنیایی که از هر محصول میتوان نمونههای فراوانی یافت و رقابت بسیار شدید است، دیده شدن بسیار سخت شده است. ست گودین در کتاب گاو بنفش، متمایز بودن را به عنوان یکی از اصلیترین بایدهای بازاریابی مطرح میکند. فروش محصولاتی که مانند گاوی با رنگ بنفش جلب توجه کنند به سرعت افزایش پیدا میکند. به بازار نگاه کنید. بسیاری از محصولات از نظر کیفیت در یک جایگاه قرار دارند اما فروش یک برند خاص یا یک محصول خاص بسیار بالاتر از بقیه است. در بسیاری از موارد آن محصول تبدیل به یک گاو بنفش شده است. یعنی محصولی شده است که جلب توجه میکند و همه در موردش صحبت میکنن
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
موسیقی چه تاثیری روی بهرهوری ما دارد؟
گوش دادن به موسیقی به یکی از عادتهای کاری ما...
چگونه خیلی سریع به اولین فروش اینترنتی برسیم؟
هیچ چیزی برای صاحب یک فروشگاه اینترنتی، لذتبخشتر از تجربه...
7495 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
Saiba tudo sobre o Jogo do Tigrinho no site oficial e seguro
Nao caia em imitacoes – o site oficial do Fortune tiger e este
Acesse o Fortune Tiger oficial e evite golpes em sites falsos
Tudo o que voce precisa saber sobre o Jogo do Tigrinho esta no site original
https://waterlux.ua/