آزمون کنترل کیفیت در تولید آمار
0 از 10 سوالات تکمیل شده است .
پرسش و پاسخ:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
اطلاعات
با سلام خدمت شما همکار محترم
لطفا قبل از شروع کردن آزمون نکات زیر را مطالعه بفرمایید:
شما می توانید در بازه زمانی مشخص به سوالات پاسخ دهید.
آزمون مدت زمان دارد پس به صورت کاملا دقیق به سوالات در بازه زمانی مشخص پاسخ دهید.
اگر در زمان آزمون مشکلی مانند قطع شدن اینترنت به وجود آمد ، شما می توانید در همان بازه زمانی در آزمون شرکت کنید .
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.
آزمون در حال بارگذاری است
شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شوید
شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :
" آزمون کنترل کیفیت در تولید آمار " سپاس از اینکه تا پایان با ما همراه بودید
زمان سپری شده است
میانگین امتیاز |
|
امتیاز شما |
|
-
دسته بندی نشده
پاسخ های انتخابی : 0
تعداد سوالات صحیح: 0 و امتیاز شما 0
تعداد سوالات غلط : 0 و نمره منفی 0
-
کاربر گرامی شما با موفقیت آزمون را به پایان رساندید.
پاسخنامه شما فعلا بررسی نشده است .
نتیجه اصلی آزمون پس از بررسی پاسخ های ارسالی شما توسط همکاران موسسه به اطلاع شما خواهد رسید.
همکاران ما در سریعترین زمان ممکن نتایج و نحوه دریافت گواهی را خدمتتان پیامک خواهند کرد.
موسسه آموزشی اورانوس با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- پاسخ داده شده
- مرور
-
سوال 1 از 10
1. سوال
تحليل نظري و سيستماتيك روشهاي طراحي، جمع آوري، پردازش، استخراج و
انتشار دادهها است : تعریف کدام گزینه می باشد -
سوال 2 از 10
2. سوال
ديدگاهها و جهت گيري هاي کلي يك سازمان در رابطه با کيفيت که به طور رسمي
توسط مديريت ارشد اعلام ميشود : تعریف کدام گزینه می باشد -
سوال 3 از 10
3. سوال
گزارشي است که حاوي توصيفي واقعي از کيفيت يك فرآيند آماري و بروندادهاي آن
به همراه توصيه ها و پيشنهادهايي براي بهبود کيفيت و همچنين توجيهي براي اجراي
اقدامات بهبودي پيشنهادي است. -
سوال 4 از 10
4. سوال
تعریف سازمان جهاني استاندارد از کيفيت :
-
سوال 5 از 10
5. سوال
مهمترین ابعاد کيفيت داده ي آماري :
»باورمندي
يا قابليت اعتماد«، »مناسبت )مرتبط بودن( «، »درستي«، »بههنگام بودن« و »بهموقع
بودن« بهروشني تعريف و پيوند مفهومي آنها با هم نيز بيان شدهاند. -
سوال 6 از 10
6. سوال
مهمترين مزاياي استفاده از »چارچوب مديريت کيفيت آمارهاي رسمي در نظام آماري
ايران« عبارتند از: -
سوال 7 از 10
7. سوال
کدام یک از گزینه های زیر از حوزه های مديريت محیط سازمانی می باشد :
-
سوال 8 از 10
8. سوال
از ذينفعان کليدي سازمان آماري می باشد :
-
سوال 9 از 10
9. سوال
کدام یک از الزامات زیر صحیح است :
-
سوال 10 از 10
10. سوال
کدام یک از الزامات زیر صحیح است :