آزمون تکریم ارباب رجوع و ارتقا حفظ کرامت مردم در نظام اداری
0 از 10 سوالات تکمیل شده است .
پرسش و پاسخ:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
اطلاعات
با سلام خدمت شما همکار محترم
لطفا قبل از شروع کردن آزمون نکات زیر را مطالعه بفرمایید:
شما می توانید در بازه زمانی مشخص به سوالات پاسخ دهید.
آزمون مدت زمان دارد پس به صورت کاملا دقیق به سوالات در بازه زمانی مشخص پاسخ دهید.
اگر در زمان آزمون مشکلی مانند قطع شدن اینترنت به وجود آمد ، شما می توانید در همان بازه زمانی در آزمون شرکت کنید .
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.
آزمون در حال بارگذاری است
شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شوید
شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :
" آزمون تکریم ارباب رجوع و ارتقا حفظ کرامت مردم در نظام اداری " سپاس از اینکه تا پایان با ما همراه بودید
زمان سپری شده است
میانگین امتیاز |
|
امتیاز شما |
|
-
دسته بندی نشده
پاسخ های انتخابی : 0
تعداد سوالات صحیح: 0 و امتیاز شما 0
تعداد سوالات غلط : 0 و نمره منفی 0
-
کاربر گرامی شما با موفقیت آزمون را به پایان رساندید.
پاسخنامه شما فعلا بررسی نشده است .
نتیجه اصلی آزمون پس از بررسی پاسخ های ارسالی شما توسط همکاران موسسه به اطلاع شما خواهد رسید.
همکاران ما در سریعترین زمان ممکن نتایج و نحوه دریافت گواهی را خدمتتان پیامک خواهند کرد.
موسسه آموزشی اورانوس با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- پاسخ داده شده
- مرور
-
سوال 1 از 10
1. سوال
آغاز پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع چه سالی بود ؟ –
-
سوال 2 از 10
2. سوال
وظایف اصلی میز خدمت کدامند؟ –
-
سوال 3 از 10
3. سوال
کدام مورد از پیامدهای مورد انتظار در استقرار میزخدمت است؟ –
-
سوال 4 از 10
4. سوال
انواع ساختار سازمانی برای میزهای خدمت در بهروش ITIL کدامند؟
-
سوال 5 از 10
5. سوال
نکته کلیدی اثربخش بودن مدل مجازی میز خدمت، وجود سامانه ………………… است ؟ –
-
سوال 6 از 10
6. سوال
چهار عنصر کلیدی میز خدمت کدامند؟ –
-
سوال 7 از 10
7. سوال
پرهزینه ترین نوع میزخدمت در صورت عدم اشتراک دانش تولیدی؟ –
-
سوال 8 از 10
8. سوال
مهمترین دلیل تداوم میزخدمت حضوری در کنار استقرار میزخدمت الکترونیکی وجود کدام قشر در روند دریافت خدمات است ؟ –
-
سوال 9 از 10
9. سوال
چند گام در فرایند استقرار میز خدمت لازم است؟ –
-
سوال 10 از 10
10. سوال
کدام برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری با استقرار میز خدمت در ارتباط است ؟ –