مبانی مدیریت اسناد
0 از 10 سوالات تکمیل شده است .
پرسش و پاسخ:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
اطلاعات
با سلام خدمت شما همکار محترم
لطفا قبل از شروع کردن آزمون نکات زیر را مطالعه بفرمایید:
شما می توانید در بازه زمانی مشخص به سوالات پاسخ دهید.
آزمون مدت زمان دارد پس به صورت کاملا دقیق به سوالات در بازه زمانی مشخص پاسخ دهید.
اگر در زمان آزمون مشکلی مانند قطع شدن اینترنت به وجود آمد ، شما می توانید در همان بازه زمانی در آزمون شرکت کنید .
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
|
شما باید متن وارد کنید |
در حال حاضر آزمون را تکمیل کرده اید . شما نمیتوانید دوباره شروع کنید.
آزمون در حال بارگذاری است
شما برای اجرای آزمون باید عضو شده باشید یا وارد پنل کاربری شوید
شما برای شروع این آزمون باید آزمون های مشخص شده را تکمیل نمائید :
" مبانی مدیریت اسناد " سپاس از اینکه تا پایان با ما همراه بودید
زمان سپری شده است
میانگین امتیاز |
|
امتیاز شما |
|
-
دسته بندی نشده
پاسخ های انتخابی : 0
تعداد سوالات صحیح: 0 و امتیاز شما 0
تعداد سوالات غلط : 0 و نمره منفی 0
-
کاربر گرامی شما با موفقیت آزمون را به پایان رساندید.
پاسخنامه شما فعلا بررسی نشده است .
نتیجه اصلی آزمون پس از بررسی پاسخ های ارسالی شما توسط همکاران موسسه به اطلاع شما خواهد رسید.
همکاران ما در سریعترین زمان ممکن نتایج و نحوه دریافت گواهی را خدمتتان پیامک خواهند کرد.
موسسه آموزشی اورانوس با مجوز رسمی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- پاسخ داده شده
- مرور
-
سوال 1 از 10
1. سوال
به علامت و نشانه اي که مسئول یک واحد و یا مجري برنامه در ذیل اسـناد و مکاتبـات بـه عنـوان رؤیـت و تاییـد مطالب می گذارد .
-
سوال 2 از 10
2. سوال
انواع سند از نظر چرخه زندگی
-
سوال 3 از 10
3. سوال
ازنماي واقعی از محتوا، تولید کننده و زمان ایجاد و یا ارسال
-
سوال 4 از 10
4. سوال
………. شامل تمام سیستم هاي الکترونیکی رسمی وغیر رسمی است که به جابجـائی اطلاعـات و برقراري ارتباط بین اشخاص در داخل و خارج از سازمان و بالعکس منتهـی مـی شـود
-
سوال 5 از 10
5. سوال
مجموعه اصول و روشهایی است که ناظر بر دریافت و ثبت، تهیه و صـدور نامـه هـاي اداري مـی باشـد و موجـب هماهنگی، کنترل و بهبود روشهاي گردش نامه هاي اداري در کلیه سطوح سازمانی می باشد.
-
سوال 6 از 10
6. سوال
عوامل سازماندهی مدیریت امور دفتري
-
سوال 7 از 10
7. سوال
روش هاي تنظیم پرونده دربایگانی
-
سوال 8 از 10
8. سوال
بهترین روش پیشنهادي جهت تنظیم درپرونده هاي قفسه هاي بایگانی
-
سوال 9 از 10
9. سوال
در تدوین و اجراي برنامه جامع مدیریت اسناد، ………………….. به عنوان پیش نیاز، امدادرســان و حلقـۀ اتصـال آرشیو ملی و مراکز تولید کنندة سـند، داراي نقـش و کـارکرد ویـژهاي اسـت
-
سوال 10 از 10
10. سوال
دستورالعمل اجراي مقررات ایمنی در بایگانی اسناد